728x90 AdSpace

  • Latest News

    Wednesday, July 02, 2008

    JUTAAN TERIMA KASIH BUAT WARGA PERKEPIS

    Assalamu’alaikum warahmatullah…
    Salam seperjuangan buat semua ahli PERKEPIS.

    Alhamdulillah, yang pertama dan selama-lamanya kita panjatkan syukur kehadrat Allah S.W.T kerana dengan izin dan limpahan nikmat yang tidak terkira , memberi kekuatan kepada jentera PERKEPIS untuk turun ke lapangan. Semoga segala usaha kita lakukan tidak sia-sia dan ada nilainya di sisi Allah

    Kami bagi pihak Pusat mengucapkan jutaan terima kasih tidak terhingga buat sahabat2 perkepisma, sahabat2 perkepis di kuching kerana banyak membantu PERKEPIS pusat dalam menjayakan program dalaman n jemputan PERKEPIS.Kami juga memohon maaf kerana mengganggu hujung minggu kalian bersama keluarga.Tanpa bantuan dari Allah dan sumbangan tenaga dari kalian sukar bagi pimpinan PERKEPIS memenuhi jemputan.Juga tidak lupa kepada yang sentiasa mendoakan PERKEPIS, ahli di semenanjung Malaysia. Kami juga memohon maaf tidak dapat melaporkan setiap aktiviti didalam blog ini sepenuhnya.InsyaAllah dalam masa terdekat kami akan melaporkan beberapa aktiviti yang boleh mengubat kerinduan kalian.


    Kepada warga PERKEPIS,

    Selamat kembali menduduki kuliah / pengajian kalian.Didoakan kalian semua dipermudahkan segala urusan dan sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah selalu.. SEMOGA BERJAYA!!!

    -SEKRETARIAT-
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Item Reviewed: JUTAAN TERIMA KASIH BUAT WARGA PERKEPIS Rating: 5 Reviewed By: PERKEPIS
    Scroll to Top