728x90 AdSpace

  • Latest News

    Monday, January 12, 2009

    BOIKOT? Iboh Bingong!

    Israel sebuah negara sekangkang kera. Selama lebih 60 tahun, Israel masih bertahan. Salah satu sebabnya ialah sumber kewangan yang berterusan. Banyak kompeni secara terang-terangan menyumbangkan dana kepada rejim Zionis. Antaranya adalah tersenarai di bawah. Mungkin anda akan terkejut kerana produk tersebut mungkin selalu kita gunakan. Mungkin sukar membuang kegemaran lama, akan tetapi pasti ada alternatifnya. Mari fikirkan...

    Antaranya produk yang mesti diboikot:

    Starbuck

    Seteguk kopi Starbuck yang anda telan, mungkin telah memberikan sebutir peluru kepada askar Zionis yang dahagakan darah orang Palestina. Akan tetapi, kopi Starbuck sungguh enak, sukar untuk meninggalkannya. Iboh bingong! Kopi RADIX kan ada? Murah, senang bancuh pula!


    Coca Cola


    Meminum seteguk Coca Cola yang mengandungi kandungan gula yang tinggi dan juga dadah kafein, mungkin akan memberikan minyak kepada kereta kebal Zionis yang hauskan mangsa orang Palestina. Iboh bingong! Anda tidak akan mati kekeringan tanpa Coca Cola. Ada banyak jenis minuman yang anda boleh nikmati. Snow Bandung dan Teh C Peng pun, apa kurangnya!

    McDonald

    Menikmati santapan lazat McDonald mungkin akan menyebabkan duit yang anda bayar akan mengenyangkan tentera Israel yang membunuh orang Palestina tanpa belas kasihan. Lupakan kenangan bersama McDonald. Ayam pansuh, Laksa Sarawak ataupun mi kolok pun boleh tahan juga!

    Antara barangan yang tersenarai dalam boikot adalah:

    Duit anda seakan-akan disalurkan untuk membunuh saudara kita di Palestina. Membeli barangan mereka akan lebih mempersiap tentera Zionis mengganyang umat Muslimin. Memboikot barangan milik mereka akan melumpuhkan sumber kewangan mereka. Ayuh, mari kita laksanakan!
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Item Reviewed: BOIKOT? Iboh Bingong! Rating: 5 Reviewed By: PERKEPIS
    Scroll to Top